fredag 26. august 2011

SORRY, I'M NOT THE GIRL YOU NEED

Fra stress til vondt i ryggen...

Alt er stress for tiden. Skole, lekser og bøker. Føler denne første uken har gått rimelig fort, men venter bare på neste uka da alt faktisk starter. Da blir det enda mer stress og våkne tidlig, komme meg på skolen til tiden osv.. Kjenner hodet mitt dunker og øyene mine faller sammen, så tror jeg tar en ganske så rolig helg. Skal trene i morgen for første gang på 6 uker, så det blir spennende. Har gått ned utrolig mye av å ikke trene og føler meg tynn, ikke at jeg ikke liker det, men savner rompa og lårene mine. Så blir en hard kjøring i morgen med litt kos på kvelden. 

På Søndag døper jeg meg for første gang i mitt liv. Gleder meg utrolig, oppleve nye ting og få forstå verden bedre, eller kristendommen :) Men før det må jeg lese litt i bibelen, belge meg et sitat også må jeg få lest kap. i norsken, siden jeg vil prøve å gjøre det bra dette året :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar