lørdag 27. august 2011

Saturday





Mens andre drar på fest på Hvam, skal jeg sitte inne og prøve alt jeg kan ved å ikke dra noen steder. Skal se på filmer, og spise godteri. Kan ikke la dette gå utover alt det som har akjedd. Jeg skal greie meg nå i 3 uker til og ikke gjøre noe dumt, tenkte dumt eller prøve noen andre ting. Men føler jeg får et trykk på hjerte og vil helst dra, men jeg MÅ og SKAL holde meg hjemme.

Hadde en fin kveld i går da. Var ute med noen gode venner, som jeg ikke hadde sett på to mnd og koste oss med vannpipe og kebab. Var veldig koselig å få snakket om alt som hadde skjedd i det siste og fortelle om hva som skjer framover. For meg så blir det kunn skole, hjem, trene, sove og de neste 3 ukene ser slikt ut. Utenom helgen da, da skal jeg prøve å være flink å bare holde meg unna alt som heter alkohol, fester, og annet som man kan gjøre dumme ting. Det blir vanskelig, men det er noe jeg bare må greie.

Oh, Jesus help me!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar