onsdag 14. september 2011

BEST!

Greit, nå velger jeg å blogge på norsk siden jeg begynner å bli lei av engelsk hele tiden. det er kanskje noen av grunnene til at jeg ikke har blogget hver dag eller hele tiden, som før.

I går var jeg med Lib og Sladjana. Vi hadde en liten jentekveld oppe i leiligheten til Sladjana og koste oss med mat, jente gossip og masse masse mer. Jeg og Lib fant fram alle skoene til Sladjana og gikk rundt med de over alt. hahaha, har ikke ledd så mye på en god stund. Var ihvertfall en utrolig bra dag!!

- I dag ble Lib med meg til Ringsaker Vgs fordi jeg måtte levere alle bøker og slikt, så i morgen begynner jeg på Hamar Katedral skole. (Gleder meg! Endelig vil jeg på skolen..)
Etter at jeg og Lib var i Brumunddal, dro vi videre fordi jeg skulle fikse håret mitt, men hun hadde ikke tid, så skal gjøre det i morgen eller Fredag istede. Men så dro vi til kjæresten hennes og slappet litt av, før vi dro inn til byen og spiste på Peppes fordi ei god vennine av Lib hadde bursdag, altså Donna. Var utrolig hyggelig! Vi spiste pizza og pratet (sånn jenter alltid gjør). Så dro vi ned på Koigen(strand/skatepark) og tok bilder. Etter at vi fulgte Donna på bussen, dro jeg og Lib til frimurerlosjen og fikk en rundtur der, siden jeg har snakket så mye om det, og Lib har fortalt en del om det. Han mannen som viste oss rundt, var ikke mye til stor hjelp men fikk svar på noen ting. For eks. Da jeg spurte om hva symbolene symboliserte ville han ikke svare.
Men jeg kommer til å søke og grave til jeg får svar. Dette er for interessant til å gi slipp på. 

Her er litt av det som har skjedd de siste dagene:




- Disse er fra i dag / Todays pic's
_________________________________________________________________________________






Fra kosekvelden..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar